värdelös

Känner mej totalt jävla värdelös just nu! Är väldigt bra på att misslyckas med precis allt...
I princip förlorat den som jag tyckte allra mest om, iof kunde jag väl inte göra så mycket för att undvika det.

Sumpar skolan totalt, hur mycket jag än tycker att jag pluggar så får jag bara max VG på allt! Matte - VG Kultur & idé-hitoria - VG+. Jag pluggar väl inte tillräckligt, men är för slö för att plugga tillräckligt. VG räcker inte för att komma in på det jag vill, så får väl sluta som gatusopare eller ngt jävla skit!

Körkortet kommer väl gå åt helvete eftersom jag aldrig pluggar till det heller! Amen visst tjena att jag kommer kunna ta det i höst. Vill verkligen det, men jag är för lat för att plugga och kan inte tänka framåt!

Tjena lixom att jag är motiverad, som många säger! Så jävla omotiverad som man kan bli...
Sen är det lite andra saker också, som jag inte tar upp här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0