Trött dag

Har varit otroligt trött idag, vilket har medfört att jag har känt mig ganska nere..
Imorse vaknade jag vid 8 (och jag skulle ta sovmorgon hade jag bestämt!). Jag stack till stallet och red, sedan kollade jag på Phantom of the opera och där försvann min dag. Jag vet inte vart tiden tar vägen, känner mig stressad eftersom jag har mycket att göra men ingen tid!
Nu ska jag försöka koppla av framför en till film, det behöver jag. Det blir nog en tidig kväll för mig ikväll.

Imorgon är det träning, borta hela dagen eftersom vi ska in till flen också. Ska till Alice på kvällen och sova över där. På lördag ska jag filma henne och sedan ska jag till stan och klippa mig, kolla skivor och sedan gå på bio med Julia. Så måste jag plugga också och ringa sommarjobb. Som sagt.. Stressad är bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0