;D

Så jävla awesome helg! Bästa på huuur länge som helst ;D

Fredag - Förfestade lite med Lina hos Sami, sedan kom också Therese och Emelie. Drog ner till CP, jag var hyper till tusen! Sedan skulle vi till sailors, men lina och sami var portade (jävla cpvakt, kan gå och dö!) så de drog till kebaben. Jag hängde på lite annat folk in på sailors, röjde som fan! Kunde knappt stå på benen, men det var awesome yeah!
Drog sedan till kebaben och träffade lina och sami en stund, sedan försvann de. Tog en timme istället för 10 min för mig och sebbe att ta oss hem xD
Säger bara.. Lina får blanda groggar till mig i fortsättningen ;D

Lördag - Vaknade full, åkte hem med Lina, som fick med mig på en ridtur klockan 9 på morgonen! Sedan åkte man till nådhammar, inte smart! Sov lite där men borde ha stannat hemma och sovit hela dagen..
På kvällen drog jag till Sami och Lina igen, fett trött och opepp när jag kom dit. Men nere på cp blev jag pigg igen, röjde som fan igen och drog sedan till sailors. Träffade massa folk man kände, najs najs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0