7 mars 2010

Helgen har varit asnice!
Jag sov över hos alice från fredag till lördag, skulle filma henne lördag morgon. Åkte sedan till stockholm för att klippa mig och gå på stan med Julia. Blev inte speciellt nöjd med håret, men kan trösta mig med att mitt hår växer som ogräs ;(
Köpte 2 underbara filmer (Edward scissorhands och Charlie and the chocolate factory) och gick sedan på en 3e Tim burton film på bio - Alice in wonderland! Den var väl under mina förväntningar men ändå grymt bra!
Sedan åkte vi till tälje igen, jag träffade Lina och Sami och drog till CP. Jag var så grymt trött så var väl inte den röjigaste på krogen precis.. Stack hem vid halv 1.
Ser jag på det jag har skrivit så verkar helgen ganska värdelös (missnöjd med hår, bio under förväntningar och trött på krogen) men trots det var den grym  ^^

Idag har jag mest chillat. Städade rummet, det var på tiden! Nu ska jag byta lakan, ta en dusch och sedan gå och lägga mej ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0