Vårkänslor!

Grymt mycket vårkänslor! Man blir glad i hela kroppen! Jag vill bara sticka ut och gå långa promenader, fota, rida, röjja runt!

Helgen har varit underbar, bortsett från vissa saker.. I fredags kom Ellen, Daniela och Malin till österäng. Vi kollade på film, käkade taco och snackade skit. Verkligen något jag behövde!
Känner att jag verkligen kan snacka om allt med en person.. Du vet nog vem du är och du ska veta att du kan snacka om allt med mig också <3

I lördags stack jag till Trosa och sov över. Kollade på film och hade eget mys, samma sak i söndags.
Igår kom carre och lina över en stund, vi käkade godis och snackade massa. Sedan drog dom vidare men jag var grymt trött så stannade hemma. Somnade typ 11, halv 12! Tidigast på hela helgen/lovet..

Kommentarer
Postat av: LN

;)<3

2010-03-03 @ 17:23:42
Postat av: Svar

Du e bra, puss :*

2010-03-03 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0